وزارت امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که شاهزاده فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه این کشور، با مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا، به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
منابع تصریح کردهاند که در این تماس، پیرامون تداوم حملات ایران و وضعیت کلی منطقه بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.
وزیر خارجه عربستان از تصمیم آمریکا مبنی بر تروریستی شناختن گروه (اخوانالمسلمین) سودان استقبال کرد.
در همین حال، مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا، بر حمایت از عربستان سعودی جهت تأمین ثبات و پیشرفت در منطقه تأکید ورزید.