نویسنده: عبدالحی فروتن
توجه: نوشته ها، مقالات و نظریات منتشر شده از صدای هندوکش تنها بیانگر نظر نویسندگان است، موافقت صدای هندوکش برایشان شرط نیست.
ایمان؛ یکی از وجوه اتحاد و اتفاق مسلمانان‌ست که فراتر از مرزها قدم بر می‌دارد، دشمنی مشترک بر برمی‌گزیند، علیه کفر و طغیان سنگر ساخته و دل‌ها را یکی می‌کند.
شهید اسماعیل هنیه، رهبر مجاهدین حماس (غزه)، فاتح قلب‌ها و مدافع بیت‌المقدس که‌ در یک حمله وحشیانه – و شاید در اثر یک توطئه – به آرزوی قلبی خود (شهادت) رسید، قلب مسلمانان را باهم نزدیک‌تر کرد و مسلمان‌نما‌ها را گرفتار ذلت دو دنیا نمود.
چون مردم مجاهدپرور افغانستان از کفار به خصوص غاصبان بیت‌المقدس (صهیونیست‌ها) نفرتی بی‌پایان در دل دارند و مزدوران آن‌را مذموم می‌شمارند، درین بین منابع رسمی بغاوتگران در یک پیامی فریبنده و بدون ذکر نام ارباب جنایت‌کار شان ( اسرائیل)، از شهادت اسماعیل هنیه ابراز ناراحتی کرده و او را (برخلاف خودشان) ستاره تابناک آزادی می‌دانند!
اما اعمال بغاوتگران گواه بر این‌ست که آنها فرزندان با وفای صهیونیست‌ها هستند! آیا همین‌ها نبودن که بر علیه امارت اسلامی افغانستان از صهیونیست‌ها کمک می‌خواستند؟! آیا همین‌ها نبودند که حمله ۷ اکتوبر مجاهدین حماس را محکوم کرده و آن‌را تروریستی میدانستند؟! آیا همین‌ها نبودند که با پیروزی امارت اسلامی افغانستان بر ظلم و جهلِ غربی‌ها، به دلیل الگو گرفتن حماس از مجاهدین افغانستان، حماس را با شدیدترین الفاظ تقبیح می‌کردند و آنرا جزوی از امارتی می‌دانستند که علیه آن بغاوت کرده بودند؟!
حقیقت این‌ست که بغاوتگرانِ سکولار جهاد را تروریزم میدانند و حماس را گروه تروریستی! مسئول روابط خارجی بغاوتگران می‌گوید: «خروج آشفته امریکا از افغانستان الهام‌بخش حمله (تروریستی) حماس به اسرائيل بوده است؛ خروج ناتو به‌طور توجهی جنبش‌های جهادی رادیکال را تحریک کرد و دوره تازه‌ای از تروریزم (جهاد) را در منطقه و جهان رقم زد!»
اما مجاهدین امارت اسلامی افغانستان همیشه از آزادسازی بیت‌المقدس حمایت کرده اند و ان‌شاءالله در صورت امکان وارد عرصه عمل خواهند شد.
زمانی که رهبران امارت اسلامی افغانستان در نماز جنازه برادر مجاهد خود، شهید اسماعیل هنیه شرکت کردند، چهره کثیف بغاوتگران و ادعای حمایت آنها از آرمان فلسطین بر همه‌گان آشکار شد! آنها که قبلا (از روی ریا و فریب) خود را حامیِ آزادی و آبادی فلسطین می‌دانستند، اکنون دردی در بدن دارند که مداوا کردن آن با هزاران نوع آنتی‌بیوتیک ممکن نیست! آنها تحمل همدردی مجاهدین را ندارند؛ آنها به جای حمایتی که مدعی آن بودند، باطن ناپاک خود را نشان دادند؛ از شهادت شهیدِ قدس، اظهار خوشحالی کردند و گفتند: «ای ارباب (اسرائیل)! از شما سپاسگزاریم که که هنیه‌ی تروریست را از بین بردید! سپاسگزاریم که ما را برده‌ی خویش ساختید! او (هنیه) طالبان را الگوی خود قرار داده بود و برای آزادی بیت‌المقدس جهاد می‌کرد! و برای از بین بردن تروریزم جنگید!»
ذات بغاوتگران برای همه‌گان آشکار است؛ کسانی که هنوز هم بغاوتگران را همراهی می‌کنند مشکل در ذات‌شان است، باید آنرا اصلاح کنند!

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version