نویسنده: عبدالحی فروتن
سال‌هاست که مردم مجاهدپرور افغانستان برای تشکیل حکومت اسلامی تلاش می‌کنند، قربانی داده‌اند و بلآخره به آن دست یافتند.
اما کسانی که سال‌ها خود و نیاکان شان توسط اجانب به اجاره در آمده بودند، حکام اختلاس‌گر بودند و آرزوهای مردم را به کابوس بدل کردند، تحمل پیروزی مردم را ندارند و در راه شیطان علیه ره‌روان اسلام «در فضای مجازی» می‌جنگند.
چیزی که اصلا تعجبی در آن نیست، این‌ست که همه‌ی دزدان، مرتدین، ملحدین و مخبرین افغان و غیر افغان حامیان و فداییان راه بغاوت (مجازی) هستند، کسانی که نفرت بی‌پایان از اسلام دارند و تشنه‌گی سیری ناپذیر به خون مسلمانان!
قاعده‌ای‌ست به این شکل: «دشمن دوست دشمن است و دوست دشمن دشمن»؛ مثالی بسیار ساده؛ دو چیز بر همگان آشکار است، اول اینکه فرانسه کشوری‌ست که مسلمان بودن در آن جرم است و دوم اینکه رهبر بی‌تجربه‌ی بغاوتگران، دوست‌دار و شدیدا وفادار به امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه است! این دو چیز، چیزِ دیگری را ثابت می‌کند، که این جوان بغاوتگرِ بی‌ثمر دوست دشمن اسلام است و بر همین راه با پیروانش به پیش میرود.
بغاوتگران اهل دولت نیستند ( نمی‌توانند که دولت بسازند) اگر بنابر اتفاقی (به کمک دوستان ملحد خود) حکومتی ایجاد کردند، بی‌شک حکومتی خلاف حکومتِ فعلی خواهد بود؛ حکومتی که در آن به جای اسلام سکولاریزم حاکم باشد، به جای مردم اجانب حاکم شوند و به جای اسلام کفر حکومت کند.
اما؛ من نمی‌دانم این تعصب قومی که بعضی از فریب‌خوردگانِ «مسلمان تاجک» دارند دارای چه منفعت بزرگی‌ست که حتی ذره‌ای به آخرت خود نمی‌اندیشند!
من نمی‌دانم این حماقتی که بعضی از فریب‌خوردگان دارند، چگونه عاید حال‌شان شده است؛ برای کسی می‌جنگند که اصلا مرگ‌شان برایش مهم نیست و راحتی کشورهای غربی را در بدل هزاران جان‌شان نمی‌دهد.
من نمی‌دانم چرا بغاوتگران با وجود اینکه ادعای اسلام دارند، برای سکولاریزم می‌جنگند.
باید بدانیم و به دیگران یاد بدهیم؛ جوانانی که دنبال حقیقت اند باید اهل تحقیق نیز باشند، جوانانی که فریب اهل بغاوت را خوردند باید راه خود را دوباره بیابند و جوانانی که به زعم خویش برای اسلام می‌جنگند نباید قربانی سکولار‌ها شوند.
توجه: نوشته ها، مقالات و نظریات منتشر شده از صدای هندوکش تنها بیانگر نظر نویسندگان است، موافقت صدای هندوکش برایشان شرط نیست.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version