گروه مسلح جبهه آزادیبخش بلوچستان (BLF) اعلام کرده است که جنگجویانش روز گذشته در پنج حمله جداگانه، ۱۵ عسکر پاکستانی را کشته و تعداد زیادی را زخمی کردهاند.
بر اساس بیانیه منتشر شده، این حملات علیه مراکز و کاروانهای عساکر پاکستانی در ولسوالیهای آواران و تربتِ بلوچستان انجام شده است.
بیالاف همچنین مدعی شده است که در جریان این حملات، یک درون متعلق به نیروهای پاکستانی نیز سرنگون شده است