محمد شعیب رحیمی، رئیس گردشگری ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندوز، در گفتوگو با خبرگزاری باختر اعلام کرده است که از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۰۸ گردشگر خارجی از این ولایت دیدن کردهاند.
Previous Articleبغاوتگران؛ بحران رهبری و ناتوانی در کنشگری سیاسی


