وزارت مهاجرین و عودت کنندگان اعلام کرده است که تعدادی از شهروندان افغان که به دلیل نداشتن اسناد قانونی به مدت شش ماه در زندانهای مختلف عراق زندانی بودند، در تاریخ ۲۰ میزان آزاد شده و به کشور بازگشتند.
Previous Articleوزارت فواید عامه: تکمیل پروژههای شاهراه سالنگها پیش از زمستان
Next Article جنگ فکری مزدوران غرب؛ در پسای شکست نظامی!
