کاظم غریبآبادی، معاون وزیر امور خارجه: متن تفاهمنامه بهزودی منتشر میشود و مردم دستاوردهای ایران را خواهند دید15 جون 2026
Share Facebook Twitter Email دفتر مطبوعاتی مقام ولایت هلمند خبر داده است که نیروهای امنیتی ولسوالی «سنگین» این ولایت، دو تن را از چنگ آدمربایان نجات دادهاند.منبع افزوده است که نیروهای امنیتی در پیوند به این قضیه، یک گروه پنجنفری از آدمربایان را نیز بازداشت کردهاند.از نزد افراد بازداشتشده، یک میل تفنگ و یک عراده موتر نیز به دست آمده است.دفتر مطبوعاتی مقام ولایت هلمند گفته است که دوسیههای افراد بازداشتشده پس از بررسیهای لازم، به ارگانهای مربوطه عدلی و قضایی سپرده خواهد شد.شایان ذکر است که افراد نجاتیافته به خانوادههایشان تحویل داده شدهاند.