

در خبرنامهای که از ارگ منتشر شده، آمده است که نشستی سطح بالا به ریاست مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاستالوزراء، با هدف ارتقای کیفیت خدمات صحی و ایجاد هماهنگی میان ادارات مربوطه برگزار گردید.
Previous Articleکار عملیاتی بازسازی شاهراه کابل-پروان آغاز شد
Next Article جبهات مقاومتی و استفاده از صبغهٔ دینی

