نویسنده: امیل پشتون

پیروان مسعود، ربانی، فهیم، امرالله و بسم الله چندین دهه است که مردم تاجیک را به گروگان گرفته و بنا به مصالح خانوادگی خویش آنها را بارها فروخته اند، هیچ منفعتی تا کنون به آنها نرسانیده و در روز های سخت آنها را به حال خودشان رها کرده و پا به فرار گذاشته اند.

بی شک مردم متدین و عزتمند افغانستان کسانی را که مردم مارا کشتند، دزدی کردند، تجاوز کردند، بی‌عزت کردند و با این اعمامل سیاه شان نتایج جهاد مقدس و پاک مردم مومن افغانستان را باطل ساختند، خوب میشناسند.

گذشته را نباید فراموش کرد، کسانی که امروز مدافع حقوق زنان، حقوق بشر و مدعیان توزیع قدرت در میان اقوام کشور هستند، زمانی که مثل بربرهای بزرگ به اریکه قدرت تکیه زده بودند، اعضای تمام کابینه شان را بستگان یک روستا و در نهایت یک منطقه مقرر نموده بودند.

آیا مردم افغانستان به گروه مافیایی مسعود، ربانی، فهیم و یونس باور دارند؟
احمد مسعود یکی از اعضای متعهد موساد برنارد لوئیس اسکر و سازمان اطلاعات فرانسه است، او همیشه از موساد برای نابودی این کشور و کشتن مسلمانان کمک می طلبد.

با فرار این مزدوران فاسد و بیگانه، حالا دستشان از جیب ملت بیرون است، چه بی‌شرمانه خواستار دوباره اشغال خارجیان هستند.

مردم این را درک میکنند و با حمایت نظام اسلامی و مجاهدین مخلص و وطن‌دوست نه اجازه اشغال به کسی میدهند و نه کسی حامیان خود را پیدا میکند و نه دنیا دیگر به افغانستان چشمع طمع میدوزد.

روند پیوستن به داعش؛ چند سال پیش توسط امر الله صلاح به عمل پیوست، اما بنا به دلایلی موفق نشدند اما متاسفانه! با فرار بسیاری از رهبران فاسد، این روند با حمایت جبهه احمد مسعود قوت گرفت و شهروندان تاجیک ما اولین قربانیان این نقشه شیطانی استخبارات بین المللی هستند.

توجه داعش به تاجیک‌ها، خدمت احمد مسعود و صالح به اسرائیل، آمریکا و انگلیس تاجیک‌های افغانستان را در معرض یک پدیده بسیار بد و خودخواهانه قرار داده است.

اگر مردم تاجیک مقیم افغانستان عاقلانه به داعش و مزدوران غربی مانند احمد مسعود و امرالله نه نه نگویند، قربانیان آینده ترورسیم بین المللی خواهند شد.

آن متعصبان که در این 20 سال عصبیت برایشان تلقین شده است، غافل از اینکه بازی واقعی کجا و چگونه اداره می شود، از طریق اینترنت جذب می شوند و مثل سرباز در شطرنج بیهوده به بازی گرفته می شوند و می‌میرند.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version