یک بار دیگر نیروی های بی بندوبار پاکستانی در مناطق افغان دوبی ولسوالی سپیری ولایت خوست و دامنه ی ولسوالی برمل پکتیکا، خانه های مردم ملکی را آماج حمله ی هوایی قرار داده، که در نتیجه سه فرد بی دفاع ملکی جان خود را از دست داده و پنج تن دیگر نیز زخم برداشتند. 
پاکستان به خون این شهدای معصوم و مظلوم می خواهند امن کشور خود را برگردانند. کلا و حاشا، این خونی است که میتوانند همه پاکستان را غرق خود کنند.
پس از آمدن امارت اسلامی بر سر قدرت، این سومین بار است که پاکستان حریم هوایی افغانستان را نقض کرده و با حملات مملوء از عار سیاسی خاک ما را هدف حملات هوایی قرار میدهند.

پاکستان پیش از این هم در ولایت های خوست و پکتیکا اینگونه حملات بی بندوبار انجام داده بود که در نتیجه آن افراد ملکی آسیب پذیر شده بود.  ولی منابع پاکستانی ادعای کشته شدن عبدالله شاه مسعود، قومندان تحریک طالبان پاکستان داشت. ولی طالبان این ادعای پاکستانی را رد کرده و گفتند که عبدالله در خاک پاکستان است.

عبدالله شاه مسعود هم نیز در آن وقت در یک پیام ویدیویی ادعای پاکستان را رد کرده و گفت که « وی در وزیرستان پاکستان بوده و هیچ نوع حمله علیه آن انجام نشده». مسعود افزوده بود «افواهات که نشر میشود، بی بنیاد است، امروز هفتم رمضان و هژدهم مارچ است، ما از اول در وزیرستان بودیم، هیچ جای نه رفتیم او اینجا سکونت داریم».
ادعای پاکستان با این پیام آقای مسعود به استناد دقیق، دروغ ثابت شده و رسوا شد.

سخنگوی امارت اسلامی در واکنش به این رویداد گفته بود «پاکستان نه باید مسؤولیت تقصیر در عدم برقراری امنیت، ضعف و مشکلات خود را، بر دوش افغان ها اندازند، این نوع ریدادها میتواند نتایج خیلی ناگوار داشته باشند، که باز کنترول آن در اختیار پاکستان نخواهد باشد.

زرداری که جدیدأ بر چوکی قدرت نشسته، در رمضان دستهای خود را به خون زنان و اطفال معصوم سرخ نمود.
فرعون جدید پاکستان دین عظیمی را ادا خواهد کرد، پاکستان که بر ساحل بحر هلاکت ایستاده، به دستهای خود در گودال شکست سقوط میکند. ضرب المثلی که ميگوید: مرچه ی پرکشیده هلاک میشود!
مأمور جدید موساد، به خواست نتنیاهو، سینه ی قهر، غضب و غلظت خود را بر مسلمانان بی دفاع یخ کرد.

فکر میکنند این را هم مثلی غزه خواهد خورد، پاکستان سرزمین محصور در بین مسلمان ها و انقلابیان جهادی است، در هجوم لشکریان اسلام، زیر پای اسبهای آن خواهد شد.

توانایی حرب و ضرب، نیاکان آنها را نداشت، این سیاست باداران غربی شان است که قهر و غیظ خود را با کشت خون مردم ملکی تسکین میکنند.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version