ارگ در یک خبرنامه گفته است که نوزدهمین جلسه شورای وزیران به ریاست ملا محمد حسن آخند، رئیسالوزرا برگزار شد.
بر اساس این خبرنامه، در این جلسه در مورد استملاک زمینهای مسیر فاز دوم خط آهن آقینه ـ اندخوی و همچنین توزیع زمین برای مهاجرین افغان عودتکننده بحث و تبادل نظر شده است.
همچنان در پیوند به موضوعات اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی کشور نیز گفتگو صورت گرفته و تصامیم لازم اتخاذ شده است.