نویسنده: سائس سعیدی
بعد از فتح افغانستان و جمع‌ شدن گلیم اشغال، مزدوران و ایادی جهان کفر نیز فرش پهن‌شدهٔ‌شان پیچیده و در کمپ‌های اروپا و سواحل آن مسکن گزین شدند. اشخاص معدودی از این طیف خودفروختگان که جنگ فکری دشمن را در طول ۲۰ سال پیش می‌بردند و اذهان عامه را به اشغال افغاستان قانع کرده و آرام نگه می‌داشتند. امروز نسبت به ضرورت که جهان غرب به این جمعیت پرخاشگر جهت تبلیغات سوء و تخریب چهره اندیش‌مندان جهان اسلام و کوبیدن سیاست اسلامی داشتند، آن‌ها را در قصر‌های مجلل لندن، واشنگتن و مادرید اسکان داده و در ناز و کرشمه پرورش‌ می‌دهند تا توسط‌ این توده منحوس برنامه‌های غیر اسلامی را در شبکه‌های مخرب به نام افغانستان اینترنشنال و آمو‌ و… اجرا نمایند.
وظیفهٔ تمام این شبکه‌های شیطانی بالأخص شبکه‌ای افغانستان اینترنشنال به مدت سه سال این بوده است تا پیشرفت‌ و ترقی‌های سترگ که در افغانستان در زیر چتر امارت اسلامی به وجود آمده است را ناچیز و دستارود‌های آن را بی‌اهمیت جلوه دهند و از سوی دیگر نقصانات و کم‌بودی‌های که در سرشت انسان‌ها و حکومت‌ها به طور طبیعی نهفته است بزرگ‌نمایی و تکان‌دهنده توصیف نموده و بر این اساس، میان حکومت اسلامی و‌ ملت تفرقه و بد‌بینی ایجاد‌ نمایند.
وظیفه‌های مهم که شبکه افغانستان اینترنشنال به آن متمرکز و روزانه از آن می‌حرفد میتوان از اینها یاد کرد:
۱- تمسخرگرفتن احکام شریعت اسلام به صورت غیرمستقیم.
۲- ملوث ساختن افغان‌‌ها را به فرهنگ منسوخ‌شده و پوسیدهٔ جهان غرب.
۳- شعله‌ور ساختن وزنده کردن اختلافات میان اقوام و کاشت بذر تعصبات منطقوی و زبانی در این‌کشور.
۴- ضعیف ساختن روحیه و مورال افغان‌ها بالاخص قشر تجار و تحصیل کرده برای این‌ که در راستای آبادی وطن در کنار امارت اسلامی تلاش نورزد.
با تمام این‌ اوصاف دین‌ ربایی و نشر مواد مضر که اینها دارد بازهم‌ در‌ پی‌ قباحت‌زدایی از وجه‌ای شنیع و وزشت خود هستند تا باشد که ملت‌ها را بیشتر از این شکار دام شیطانی خود کنند؛ زیرا دست‌اندرکاران این‌شبکه مزدوران و عمال تل‌آویو و واشنگتن است و مقوله مشهور است ” آنکه نان دهد فرمان دهد”. طبعا دستور آمریکا و اسرائیل چنین است تا برنامه‌های غیر اسلامی و بدور از حقیقت نشر کرده شود.
در این بُرههٔ حساس مسئولیت سنگینی که به دوش دست‌اندر‌کاران جنگ‌ فکری امارت اسلامی بودند،‌‌ که‌ همان مهار نمودن این جنگ‌ مرموز می‌باشد که دشمنان روی آن حساب ویژه‌ای باز نموده و سرمایه‌گذاری‌های سر‌سام‌آور و چشم‌گیری روی آن‌کرده است که الحمدلله مسئولین امارت اسلامی در این بخش متوجه پیامد خطرناک این شبکه‌ای غرب‌زده شده و آن را بعد از پیشکش کردن تخطی‌های مکرر آن در افغانستان مورد تحریم قرار دادند که این خود نشان دهنده‌ای احساس مسئولیت بزرگان امارت اسلامی در تمام ابعاد می‌باشد .
آن‌چه وظیفهٔ علماء و اندیش‌مندان خیر‌خواه جوامع اسلامی می‌باشد، این است که ملت‌ها را متوجه پیامد مرموز و پیچیدهٔ اعمال شوم این‌شبکه‌های مخرب کنند و نگذارند که جوانان با عقاید مستحکم و دریایی خروشان از تفکر اسلامی و دینی به مسلخ‌گاه این شبکه‌ها فرستاده و از زیر چاقوی بُرندهٔ‌شان گذرانده و ذبح عقیده‌ای شوند.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version