به گزارش رسانه «ایران بالعربیه»، جنرال اکرمینیا، سخنگوی اردوی ایران هشدار داده است کشورهایی که تحریمهای آمریکا علیه تهران را اجرا میکنند، هنگام عبور و مرور از طریق تنگه هرمز با مشکل روبرو خواهند شد.
نامبرده اظهار داشته است که در جنگ هیچیک از اهداف دشمن محقق نشده و توازن سیاسی ایران نیز برهم نخورده است.
اکرمینیا افزوده است که ایران در زمان آتشبس، توانمندیهای دفاعی و نظامی خود را تقویت کرده، بانک اهداف خود را بهروزرسانی نموده و راهبردهای دفاعی و تهاجمیاش را اصلاح کرده است.