نویسنده: عمران آغا

آنهایی که بیست سال با سرنوشت مردم افغانستان بازی کردند، در این روزها از اختلافات درونی شان در رسانه‌ها پرده برداشتند.
به بی‌کفایتی، بی‌اتفاقی‌‌، چور و چپاول اداره قبلی و بازی با سرنوشت ملت، همه مردم آگاه هستند، هر مقام بلند رتبه‌یی به‌خاطر منافع خود کار می‌کرد و و یک اداره فاسد جور کرده بودند.
مسعود اندرابی یکی از مقام‌های بلندرتبه جمهوریت است که از رازهای آن حکومت با خبر است، او در مصاحبه‌های تلویزیونی و کلیپ‌های شخصی، احمدمسعود را یک طفل خطاب می‌کند، علاوه بر نصیحت، اخطارش نیز می‌دهد، در پهلوی آن، از غنی و محب نیز بعنوان دزدان و خائنان ملی یاد می‌کند.
این معلومات دلالت بر این می‌کند که مقاومت پراکنده، رهبری سالم ندارد، بی‌اتفاق هستند، کسانی در آن یکجا شدند که یکبار امتحان شان را برای ملت دادند و کوشش شان برای اینکه مکررا مردم به ایشان باورمند شوند، یک خیال و خواب است.
معلومات اندرابی آنچنان جدی نیست، هنوز هم ادامه دارد، آنها از اصلیت خود در برابر ملت بیشتر هم معلومات می‌دهند، چون آنها به کمپ‌ها افتاده هستند و دیگر کاری ندارند.
امارت اسلامی افغانستان نظام برخواسته از مابین ملت است، به درد مردم دردمند است، خادمان واقعی ملت هستند، رهبری سالم دارد، متحد و منظم است، رهبریت قوی دارد و در مقابل هر اقدامی، به یکصدا ایستاده است. هر گونه مقاومت و دسیسه ضد نظام را در نطقه خنثی می‌کند و به تمام خاک افغانستان تسلط کامل دارد.
قابل ذکر است که اندرابی مدتی را در اداره قبلی رئیس امنیت ملی بوده و هفت سال را با ملل متحد کار کرده و سپس در سال ۱۳۹۷ وزیر داخله مقرر شده و از اثر اختلاف با غنی در سال ۱۳۹۹ از وظیفه اش سبکدوش شد. در جواب حرف‌های اندرابی منسوبین دیگر نظام جمهوریت خود را سفید می‌کنند و این سلسله ادامه دارد.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version