وزارت آب و انرژی اعلام کرده است که ملا عبداللطیف منصور، سرپرست این وزارتخانه، به دعوت رسمی چین جهت شرکت در یک نشست مربوط به انرژی به این کشور سفر کرده است.
Previous Articleاداره ملی احصائیه و معلومات: افزایش ۱۰ درصدی تولید گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته
Next Article سفر رسمی وزیر آب و انرژی به چین

