یک هیئتی بلندپایه به ریاست شیخ عبدالمالک حقانی معاون اداری ستره محکمه افغانستان امروز به تهران سفر کرده است.
ستره محکمه در خبرنامهای گفته است، که این هیئت برای تقویت همکاریهای قضائی میان دو کشور، تأمین حقوق زندانیان افغان در ایران و بازگرداندن زندانیان افغان، به تهران رفته است.
ستره محکمه در این خبرنامه افزوده است، که هیئت افغانستان در جریان سفر دو روزه خود، با وزیر عدلیه ایران، رئیس کمیته استرداد محکومین و دیگر مقامات عالیرتبه گفتوگو خواهند کرد.
هیئت ستره محکمه پس از آن به تهران سفر میکند که، در جریان سفر هیئت وزارت عدلیه ایران به کابل توافق شده بود، که هیئتی از افغانستان برای بررسی وضعیت زندانیان افغان به تهران سفر خواهد کرد.