نویسنده: حمزه الافغانی
در واقع رسانه‌ها برای پیش برد اهدافی از قبل تعیین شده، تاسیس می‌شوند و برای این که بتوانند به رسالت رسانه‌ای خود با برنامه به پیش بروند، مرام‌ها و اهدافی را برای خود ترسیم می‌نمایند و در زمینه عملی سازی آنها قدم‌ بر می‌دارند.
ولی هستند رسانه‌هایی که در این میان از اهداف اصیل رسانه‌ای بدر جهیده اند و خود را با پوششی زیبا همانند گرگانی درنده در لباس‌های مختلف در می‌آورند.
و در میان اهداف پاک رسانه‌ای و تمایلات مادی، از مسیر و اهداف اصیل خود به دور می‌مانند و مسیر ناشایست محض مادیگرایی را انتخاب نموده و در منجلاب فریب و فتنه‌ها غرق شده و گیر می‌افتند.
این دسته از رسانه‌ها در واقع برای پیش بردن اهدافی مشخص و مدت دار تنظیم و برنامه ریزی می‌شوند که از این دسته رسانه‌ها می‌توان رسانه افغانستان اینترنشنال را نام برد.
این رسانه با یدک کشیدن نام پاک افغانستان خود را مدعی و طلبد کننده حقوق مردم عزیز افغانستان تلقی می‌کند، در حالی که خودش محور شرارت و فتنه‌ها گشته است.
از هدف اطلاع رسانی که وظیفه پاک یک رسانه است؛ خود را محل گستراندن بساط فتنه‌ها و بحران‌ها گردانده است.
این رسانه با فتنه افگنی‌های مختلف در راستای از بین بردن وحدت مردم عزیز افغانستان بوده و در این قضیه از کوچکترین قضیه داستان‌ها ساخته و در این مسیر از هیچ دورغ و خلاف گویی باکی ندارد، و این قضیه برای همه هویدا و آشکار است.
دامن زدن به اخبار دروغ، سیاه جلوه دادن اوضاع، نادیده گرفتن پیشرفت‌ها، و …
رسانه افغانستان اینترنشنال هرزگاهی با دامن زدن به اخبار دروغ در پی پخش و اشاعه فتنه در میان آحاد جامعه افغانی است در حالی که مردم این دیار از طرز خرام و سبک و منش او، اهداف شوم و دست‌های پشت پرده آن با خبر و مطلع هستند.
و باید موسسین و گرداننده گان این رسانه شیطانی بدانند که دیگر حنا اینها رنگی ندارد و مردم به گفتار و سخنان آن هیچ توجهی نخواهند نمود.
رسانه ای که از هدف و مرام رسانه‌های پاک و درست به دور مانده باشد، هیچ فردی از افراد جامعه به آن باور نخواهد داشت و دیگر به اطلاع رسانی و اخبار آن باورمند نخواهند بود.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version