سی‌ان ان گزارش داده است، که وضعیت نیروهای اشغالگر اسرائیلی در لبنان و غزه به شدت دشوار است.

در گزارش این رسانه آمریکایی آمده که گراف نبرد اسرائیل در برابر نیروهای حزب‌الله به طور روزافزون در حال کاهش است و به نظر می‌رسد که نیروهای رژیم صهیونیستی با شکست روبرو هستند.

با این حال منابع خبری به نقل از مسئولان شفاخانه زیو در شمال اسرائیل گفته‌اند، که به دلیل جنگ‌های جاری اسرائیل در غزه و لبنان عملیات جراحی غیرعادی نیروهای رژیم اسرائیل به تأخیر افتاده است و از آمادگی‌های برای حالت اضطراری خبر داده اند.

این منابع به نقل از نظامیان اسرائیلی افروده اند، که در یک سال گذشته در حالت جنگی قرار دارند و نیروهای اسرائیلی از زمان ورود به لبنان با موج شدیدی از تلفات مواجه شده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند، که اگر اسرائیل نیروهای بیشتری به جنوب لبنان اعزام کند، ممکن است شمار تلفات چند برابر افزایش یابد.

در همین حال، رسانه‌های عبری با نشر تصاویر از عساکر رژیم صهیونیستی می‌گویند، که برخی از نیروهای ویژه اسرائیل به دلیل ترس از حملات حزب‌الله در کانال‌های فاضلاب مخفی شده‌اند.

کانال ۱۴ اسرائیل به نقل از قومندان یک پایگاه نظامی در حیفا گفته که آنها در پایگاه‌های خود پناهگاه و مناطق امنی ندارند و در دفاع از خود ناکام مانده‌اند.

گفتنی است که دو روز پیش در حمله پهپادی حزب الله به یک کمپ نظامی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی ۷۰ نظامی اشغالگر کشته و زخمی شدند.

پیش از این، گزارش‌هایی از سوی رسانه‌ها به نشر رسیده بود که در جنگ‌های جاری غزه و لبنان، بیش از ۳۰۰۰ نظامی اسرائیلی کشته و بیش از ۱۱۰۰۰ تن دیگر زخمی، معلول، فلج و نابینا شده‌اند و بیش از نیمی از سربازان رژیم صهیونیستی نیز با وضعیت روانی بدی مواجه هستند.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version