https://hindokosh.com/wp-content/uploads/2024/07/1000438132.mp4
صوتی یکی از اعضاء شر و فساد به نام طارق به دسترس صدای هندوکش قرار گرفته است، که بیانگر اختلافات شدید میان اعضاء این جبهه می‌باشد.
بخاطر مقام و منصب هم دیگر را به شدت رد نموده و با الفاظ رکیک و غیرشایست از خورد تا کلان جبهه بغاوت، شر و فساد را مخاطب قرار می‌دهد و همه را برده و غلام پول و قدرت می‌داند و به ملت افغان بیان می‌دارد، که این جبهه خانوادگی بغاوت با به کشته دادن جوانان و خون‌ آنها در پی کسب دالر برای خانواده خود هستند و بس!
اختلافات روز افزون اعضاء جبهات بغاوتگر، مقصد اصیل و هدف اساسی‌شان را به ملت افغان منعکس و نمایان می‌سازد، که برای این طیف بغاوتگر، اسلام، افغان و افغانستان ملاک و مهم نبوده؛ بلکه‌ رسیدن به قدرت و دالر را ارزشمند دانسته و این برای‌شان هدف اساسی است.
متاسفانه همین اشخاص که برای رسیدن به چوکی و قدرت از هیچ نوع خیانت به ملت افغان و این سرزمین پا پس نمی‌کشند؛ امروزه ندای دفاع از حقوق بشر و زنان را با خدعه و مکر دستاویزی برای ثروت اندوزی و رسیدن کراسی قدرت قرار داده است.
ملت افغان باید هویت این جبهات خیالی و اعضاء پوشالی آن را بیشتر از پیش درک نمایند، که ریختن اشک تمساح این‌ها جزء برای رسیدن به چوکی و ثروت برای هدف دیگری نبوده و نمی‌باشد.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version