۶۲ عضو شورای خبرگان ایران با انتشار بیانیه‌ای ده ماده‌ای دونالد ترمپ، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را «مهدورالدم» خواندند.

آنها گفتند که کشتن این افراد “واجب” است.

شورای خبرگان ایران با اشاره به ادامه حملات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، بازگشایی تنگه هرمز را نیز «اشتباه استراتژیک» خوانده است.

در بیانیه بر اساس اظهارات مجتبی خامنه ای رهبر ایران تاکید شده است که بحث در مورد موضوع اتمی در مذاکرات جایز نیست و در مدیریت تنگه هرمز، غرامت خسارات، استرداد دارایی‌های منجمد شده و حذف آمریکا از منطقه نباید دخالتی صورت گیرد.

آنان همچنین تأکید کردند که مقام‌های حکومتی مطابق دیدگاه‌های مرجع دینی ایران، از طولانی‌کردن مذاکرات خودداری کنند.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version