Share Facebook Twitter Email منابع معتبر محلی گزارش میدهند که رژیم نظامی پاکستان بار دیگر در منطقه «میرعلی» وزیرستان شمالی، غیرنظامیان را هدف حمله درون قرار داده است.این منابع میافزایند که در این حمله دستکم شش نفر، از جمله کودکان خردسال و دختران، زخمی شدهاند. گفته میشود وضعیت صحی تمامی مجروحان نگرانکننده است.شایان ذکر است که دو روز پیش نیز این رژیم حملات مشابه درون را بر غیرنظامیان در وزیرستان جنوبی انجام داده بود که در پی آن بیش از ۲۰ تن شهید و زخمی شدند.
کاظم غریبآبادی، معاون وزیر امور خارجه: متن تفاهمنامه بهزودی منتشر میشود و مردم دستاوردهای ایران را خواهند دید15 جون 2026