تحریک طالبان پاکستانی اعلام کرده است که حدود ۲۰۰ عسکر پاکستانی از ترس آنان تلاش کردهاند کندک بنو فرار کنند، اما دوباره بازداشت شدهاند.
تیتیپی گفته است که این رویداد نشانه پایین بودن روحیه در میان نیروهای اردو است و نشان میدهد که عساکر چ این جنگ را جنگ اسلام نمیدانند، بلکه آن را جنگی تحمیلی و بیگانه تلقی میکنند.
طالبان پاکستانی افزودهاند که مبارزه آنان علیه مردم پاکستان نیست، بلکه در برابر نظامی است که هویت اسلامی و اقتصاد کشور را نابود کرده است.
در پایان نیز از عساکر خواستهاند که به خاطر چند روپیه دین و دنیای خود را نفروشند، از جنگ دست بردارند و در پی روزی حلال باشند.