به گزارش خبرگزاری الجزیرة و به نقل از خبرگزاری (ایرنا) هیأت نمایندگی ایران در سازمان ملل هرگونه ارتباط ایران با حمله پهپادی به محل اقامت نخست‌وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، در قیصریه شمال تل‌آویو را که روز شنبه رخ داد، رد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا)، نمایندگی ایران در پاسخ به سوالی درباره نقش ایران در این حمله اعلام کرد: «این اقدام توسط حزب‌الله لبنان انجام شده است.»

در همین راستا، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اسرائیل را به دلیل «پخش دروغ‌های همیشگی» مورد انتقاد قرار داد و این امر را به‌عنوان یکی از «اقدامات دائمی این رژیم و رهبران جنایتکار آن» توصیف کرد.

نتانیاهو حزب‌الله را عامل این حمله دانست و در بیانیه‌ای که از دفتر او صادر شد، تأکید کرد که این «تلاش برای ترور» او را متوقف نخواهد کرد و اسرائیل به جنگ با دشمنان خود ادامه خواهد داد. او گفت: «به ایرانیان و شرکای آنها می‌گویم که هر کسی به شهروندان اسرائیل آسیبی برساند، بهای سنگینی خواهد پرداخت.»

رسانه‌های رژیم اسرائیلی گزارش دادند که پهپاد مهاجم صدای انفجار بلندی ایجاد کرد و مشابه پهپادهایی بود که پیش از این به اردوگاه گولانی حمله کرده بود و رهگیری آنها دشوار است.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version