براساس خبرنامه معاونیت اقتصادی ریاستالوزرا، امروز ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاستالوزرا، پروژه آغاز به کار ترمینل ترانسپورتی ارغندی را در ولسوالی پغمان ولایت کابل افتتاح کرد.
به گفته این منبع، معاون اقتصادی ریاستالوزرا ساخت ترمینل ترانسپورتی ارغندی را گامی مهم در توسعه زیرساختهای حملونقل کشور دانسته و تأکید کرده است که احداث و گسترش معیاری زیربناهای ترانسپورتی، برای رشد اقتصادی، توسعه کشور و اتصال داخلی و منطقهای، بسیار حیاتی و اساسی است.
ملا برادر همچنین افزوده است که سرمایهگذاری در زیرساختهای حملونقل و مواصلات، بازپسگیری املاک غصبشده دولتی، تشخیص و بازسازی حریم اصلی جادهها و مسیرها، از اهداف اساسی و ملی حکومت سرپرست محسوب میشود.
لازم به ذکر است که این ترمینل ترانسپورتی توسط سکتور خصوصی، در مساحت حدود ۹۰۰ جریب زمین، با هزینه یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون افغانی، طی دو سال و با ۴۲ تأسیسات مهم ساخته خواهد شد.