مسئولین یک شرکت چینایی در دیدار با سرپرست وزارت آب و انرژی آمادگی خویش را به سرمایه گذاری روی سه پروژه بزرگ بندهای تولید برق در کنر ابراز کردند.
محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی در دفتر کار خویش با مسئولین یک شرکت چینایی دیدار نموده پیرامون سرمایه گذاری روی سه پروژه بندهای بزرگ تولید برق (شال، ساگی و سرتاق) در ولایت کنر بحث و تبادل نظر نمودند.
در این دیدار مسئولین شرکت چینایی علاقه مندی خویش را به سرمایه گذاری روی پروژه های متذکره ابراز نموده اظهار داشتند که آماده هستند تا هرچه زود تر تفاهمنامه همکاری با این وزارت را به امضا رسانیده و کار خویش را به صورت عملی آغاز نمایند.
در همین حال سرپرست وزارت آب و انرژی از علاقه مندی شرکت متذکره به سرمایه گذاری روی بندهای تولید برق استقبال نموده یادآور شد که ظرفیت تولید برق از آب دریای کنر به حد کافی می باشد که اگر تمام این بندها در آینده اعمار شود افغانستان حتی می تواند به سایر کشورهای همسایه برق صادر کند.
سرپرست وزارت آب و انرژی از همکاری وزارت در راستای زمینه سازی سرمایه گذاری به مسئولین شرکت یاد شده اطمینان داده تاکید کرد که بهتر است هرچه زود تر کار به صورت عملی آغاز گردد.

Share.

۱ دیدگاه

  1. سيف الرحمن on

    افغانستان بزرگ ان شاء الله که تحت‌ رهبری و حاکمیت نظام دلسوز و خدمتگزار امارت اسلامی به قله های رفیع توسعه و ترقی خواهد رسید، جهان به زودی شاهد یک افغانستان مرفه و توسعه یافته خواهند بود.

Leave A Reply

Exit mobile version