نویسنده: حمزه الافغانی
در حقیقت پالیسی امارت اسلامی افغانستان خدمت رسانی به مردم این سرزمین بوده و در این راستا همواره در تلاش بوده و خواهد بود.
در سیلاب ولایت بغلان با شواهد عینی این گفته مواجه هستیم که چگونه بزرگان و اراکین امارت اسلامی با جان فشانی و از خود گذری خود را در خطر انداخته و جان های در خطر افتاده ی مردم سیلاب زده را نجات می دهند.
بزرگانی که هر یک برای نجات شهروندی از این مردم این کشور، هیچ اصل و اصولی از اصول های ساخته و اداری را در نظر نگرفته و فقط نجات جان و حفظ آبروی شهروندانش برایش مهم و اساسی و اصل است.
برای خدمت رسانی به مردم این فرقی ندارد که در دفتر و روی چوکی و میز باشند، یا اینکه در سیراب و در قلب بحران در حرکت باشند؛ برای این عده از افراد مخلص نظام فقط خدمت رسانی و حل کردن مشکل مردم و باز کردن گره کار این شهروندان مهم است.
در هر گوشه و کنار این مملکت افراد مخلص و جان بر کف بسیار زیاد اند، افرادی که همه هم و غم شان خدمت به خلق خدا و بر پا داشتن نظام اسلامی و حاکمیت فرمان خداوند بر زمین خداوند می باشد.
صحنه هایی از فداکاری و جان فشانی را می شد در هر گوشه و بخشی از این سیلاب مشاهده نمود، شخصی در حال کمک رسانی به مردم در پریشانی و شخصی در حال مدد رسانی به افرادی که با زخم و … دست و پنجه نرم می کنند، و شخصی در حال جمع آوری اموال مردم است و شخصی در حال سر و سامان دادن به حالت روحی و روانی افرادی که آسیب دیده اند.
در گوشه ای قومندان امنیه این ولایت را مشاهده می کنیم که با تمام اخلاص و ابتکار دست به کمک رسانی زده و آستین همت را بلند نموده است.
اصول تشریفات را فراموش کرده و با جان و دل به خدمت رسانی برای شهروندان میهنش مصروف و مشغول است.
خداوند حفاظتش کند و در راه دین و وطن خدمت بیشتر نصیبش فرماید.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version