Share Facebook Twitter Email وزارت امر بالمعروف، نهی عن منکر و سمع شکایات میگوید که در سه ماه گذشته به دستور رهبری حکومت افغانستان ۵ هزار و ۷۸۱ بیمار روانی جمع شدهاند.به گفته این وزارت، این بیماران روانی از سراسر کشور جمع شده و برای تداوی به جمعیت هلال احمر افغانی سپرده شده اند.وزارت امر بالمعروف، نهی عن منکر و سمع شکایات میگوید که تلاش میشود تا با استفاده از امکانات موجود، برای این بیماران خدمات صحی لازم فراهم شود.