وزارت امور داخله میگوید که منسوبین قومندانی امنیه نیمروز در جریان یک سلسله عملیات در ولسوالی «خاشرود» این ولایت، ۲۲۵ هزار قرص نشهآور را کشف و بدست آوردهاند.
این وزارت میافزاید که در پیوند به این قضیه یک تن بازداشت شده است که پس از تحقیقات ابتدایی، به ارگانهای عدلی و قضایی سپرده خواهد شد.